zima bedzie lepiej

Z pisaniem bloga :) Zawsze taka zadumana sie robie jak sie pogoda ochladza. jeszcze nie teraz, teraz mamy pogode idealna! w sam raz zeby z domu wychodzic i robic rozne fajne rzeczy.

 

Podsumowanie: dobrze jest i dobrze bylo od powrotu z Polski. nie mam na co narzekac, oby tak dalej!

Ostatnio znow skupiam sie na byciu aktywna, z dosc nowa miloscia do swojego nowego roweru (szosowka!). Zaraz siadam do pracy, niestety blog.pl ladowal mi sie 10 min, wiec notka bedzie krotka.

Co u was dziewczyny? (i chlopaki jesli sie jakis przypaleta)